tisdag 22 mars 2011

Avresa från Bangkok

Efterson planet först skulle avgå natt mellan söndag och måndag kl 00.45 behöll jag rummet till kvällen, klokt beslut. Vi packade våra saker i de nyinköpta resväskorna, en till mig och en till dotra. Hon fick bestämma vilka vi skulle köpa så nukera har hon en svart/vit leopardmönstrad och jag en svart/vit zebramönstrad. Efter packningen tog vi det piano vid poolen, var ut och åt lunch och middag innan vi begav oss ut till Flyglatsen kl. 20.15

Med blandade känslor lämnar jag/vi vår resa. Dotra har de senaste dagarna pratat om sina kompisar som hon saknar så hon tycker nog det är mer roligt än vad jag gör att åka hem. men sån är jag när jag reser, jag vill alltid resa vidare.

Flygplatsen i Bangkok är verkligen stor, massor av affärer. Jag köpte enbart en limpa cigg till min lägenhetsskötare. Fått nog av shopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar